Immagini del paese
Statistiche
Tot. visite contenuti : 6343485Notizie del giorno
|
S'aneddu |
![]() |
![]() |
![]() |
Martedì 17 Novembre 2009 00:04 |
Peraulas et musica de Sevadore Nuvoli
Oe est sa die pius bella Ca su Segnore nos hat mutìdu, Paris in sa capella Pro su cumpridu ch’hamus pedìdu.
No hat ateru disizu Sa mama ch’hat pregadu Sos benes pro su fizu Cando in sas mentes nos hat sinnadu.
Si solos nos cherimus In dun’ateru chelu, No est ch’immentigamus Sas prendas bonas, bellas che anghèlu.
Ma cun amore santu Nois semus pro chircare, Pienos de ogni bantu Ateras vidas de semenare.
Riccas de godimentos Comente a nois hat onoradu, Sos bonos sentimentos Chi mama e babbu nos hana dadu.
Ite bella sa manu Como chi jughet s’aneddu ‘e oro. Des ch’est soberanu Hat nadu a istimare custu tesoro.
Intro ‘e su coro meu A lu bramare forte, chirchendeli recreu già in sa ‘ona e in sa mala sorte.
Cando si calat die M’agoglit su confortu D’essere accurzu a chie Da-e custu affettu mai siat isortu.
Toccat s’Ave Maria, Sa gloria ‘ su Segnore; No est inogh ebbia Ch’amus s’aggiudu de su pastore.
Ne cun sa domo ‘e oro E sos disizos de ogni cosa, Ma pagu e cun decoro Cun sa salude e s’aneddu ‘e isposa.
|
Ultimo aggiornamento Martedì 17 Novembre 2009 00:07 |
Buongiorno vorrei sapere se avete lo spartito, gli accordi e la base musicale della versione di S'ANEDDU di Maria Giovanna Cerchi.
Grazi mille.
---
Gentile lettrice, le invio, per il tramite della sua mail privata, il solo spartito di cui sono in possesso. Con saluti cordiali. (c.p.)
Buongiorno. Cortesemente chiedo se fosse possibile avere lo spartito per coro.
---
Buona sera. Ho provveduto a spedirle privatamente via mail lo spartito richiesto.
La saluto cordialmente. (c.p.)
---
Con una mail al suo indirizzo privato, ho provveduto a spedirle lo spartito richiesto, procuratomi da mio fratello Tore, che si occupa di lingua, canti e cultura della nostra Sardegna. Con saluti cordiali. (c.p.)
Canzone bellissima. Anche io ho appena cercato gli accordi. Li ho trovati nella versione cantata da M.Giovanna Cherchi, ecco il link: http://play.riffstation.com/?v=LWt8MhcuGps. Buona suonata!
---
Giriamo la richiesta ai lettori in grado di soddisfare la curiosità di Tonino. Che salutiamo. (c.p.)