Immagini del paese
Statistiche
Tot. visite contenuti : 11435552Notizie del giorno
Intrinadas de ‘idda |
Mercoledì 30 Marzo 2016 09:21 |
di Maria Sale
Fiamarìdas de sole arridant lughe illatzada,
in pijas de nues, e triminzones rujos ballant in s’isetu ‘e istellas.
Chena fache in sa faddija chirrio brajas e faeddos in sa chijina lassada inchizolada. …E isterro passu in carruzos cun assacarru ‘e lanedda, birde, che-i sas isperas fuidas, che-i sa pastera cuizada, tentadora ‘e giannile cun sa muredda in ausentu, mama de lizos brotados, lijos, che-i s’impedradu.
Una ‘oghe, unu cantu, passos a manu tenta accolumant s’’adde cuntenta: est bajana cun serenada in custa notte isteddada.
Iscorat chen’istripinzu e no arresetat su cantaru ‘e dies cun giannas serradas e fumajolos fritos, bandidores debadas. …S’umbra ‘e su sero a manzanos inzitat in disizu de noàles arminzos.
Traduzione a cura dell’autrice
Imbrunir in paese
Fiammate di sole abbrustoliscono la luce lacerata, fra pieghe di nubi, e turbini rossi danzano in attesa di stelle.
Senza bruscolo sul limitar del forno cerno braci e parole fra cenere lasciata accantonata. … E cammino in carruggi avvolti da lanugine, verde, come le speranze involate, come la fioriera tralasciata, guardiana di soglia, con la muriccia placida, madre di gigli in germoglio, pallidi come il selciato.
Una voce, un canto, dei passi con mani intrecciate colmano la valle contenta: è ragazza con serenata in questa notte stellata.
Drena senza strepitio e non si placa la sorgente di giorni con portoni chiusi e fumaioli freddi banditori inutilmente. …L’ombra della sera a mattinate incita col desiderio di nuovi strumenti.
Di recente, la poesia è stata segnalata con una menzione d'onore al premio "Caragnani" di Calangianus
|
Ultimo aggiornamento Mercoledì 30 Marzo 2016 09:38 |